Nokia-Viholan koulu
keskiviikko 20. marraskuuta 2013
A new blog is started...
Hello from Nokia-Viholan koulu!
We've started this blog to share events and happenings of our school. Here we can show you pictures and videos, too. But first, we have to learn how to use this site...
Viholan koulu in the autumn
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti